Subject: N26894: NOTAM A1213/25 väljastatud (ID:26894)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 10:04:12 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26894 alusel, mis saabus meile 07-04-2025 
06:32, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A1213/25
(A1213/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/039/5815N02606E012 A)EETT 
B)2504180900 C)2504192000 D)DAILY 0900-2000 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2524 
ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 582514N 0255816E - 582446N 
0261232E - 580544N 0261157E - 580503N 0260230E - 581729N 0254655E - 582514N 
0255816E. ALL AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY 
INTO OR IN THE AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER 
GUARD BOARD. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL 
+372 53094264 AT LEAST 1 HOUR BEFORE THE FLIGHT. RESTRICTION DOES NOT APPLY 
TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD FLIGHTS. F)SFC G)3500FT 
AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.